هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا


هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که هتلی بسیار مجلل و شیک و به شکل "U" است که به دلیل شکل ظاهری آن همه ی اتاقها رو به دریا می باشد. از امکانات فوق العاده این هتل میتوان به ساحل یازده هزار  متری آن اشاره کرد که مسافران می توانند تعطیلات خود را به شکلی فوق العاده و رویایی در هتل کروانسارای لارا آنتالیا بگذرانند. این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. هتل کلوب سرا آنتالیا دارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز می باشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی هتل کلوب سرا آنتالیا که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل مجیک آنتالیا



هتل مجیک آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیک آنتالیا برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران میباشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

این هتل مجلل و تفریحی در آنتالیا در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لارا آنتالیا قرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا مدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا در قسمت شرقی آنتاليا و در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاه آنتاليا قرار گرفته است. مسافران عزیز مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهر آنتاليا برويد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

 

 

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین میباشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا



هتل ریکسوس لارس آنتالیا که در ساحل شهر لارا قرار دارد. این هتل شامل امکاناتی نظیر اتاقهای رو به دریا و باغ ، دارای سالن ورزشی ، استخر آب گرم ، حمام و فعالیتهای ورزشی مانند اسب سواری و غواصی می باشد. اتاق های این هتل 5 ستاره تمامی امکانات رفاهی مثل تلویزیون و اینترنت رایگان را نیز دارا می باشد. همچمین فاصله هتل ریکسوس لارس آنتالیا تا فرودگاه 8 کیلومتر ، تا شهر لارا 5 کیلومتر و تا مرکز خرید 1 کیلومتر می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل گریدا سیتی آنتالیا


این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیا شامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی هتل آنتالیا برای ورزشی دوستان شامل تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ است .

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافران تور آنتالیا سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز می باشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت می باشد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا است .

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل کران پلازا آنتالیا

 

هتل کران پلازا آنتالیا دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین می باشد تا این عزیزان در آسایش کامل باشند. از دیگر امکانات هتل کران پلازا آنتالیا که برای رفاه خانواده ها در نظر گرفته شده است سرویس نگهداری کودکان می باشد. از امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان نیز می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. همچنین قسمت پذیرش هتل کران پلازا آنتالیا به صورت 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا پذیرش می کند.

 

مطالب مرتبط:

 

 





:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری آنتالیا تور آنتالیا ارزان تور آنتالیا 93 تور آنتالیا تابستان 93 تور آنتالیا مرداد 93 تور آنتالیا شهریور 93 تور ترکیه آنتالیا تور ترکیه آنتالیا تابستان 93 تور ترکیه آنتالیا مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: